БАМБУКОВИ КЛЕЧКИ ЗА УШИ 200 бр. I 9425

БАМБУКОВИ КЛЕЧКИ ЗА УШИ 200 бр.

 

Екологични клечки за уши от био памук и бамбук в кутия от рециклирана хартия. Устойчива алтернатива на пластмасовите клечки за уши. Произведено само от естествени материали, които се разлагат и компостират. Естественият памук е идеален за нежна грижа, независимо дали става дума за ежедневна хигиена, козметични процедури или дребни наранявания.

 

Състав: 100 % биопамук, бамбук, отглеждан по устойчив начин. 100% разградими и компостириуеми.

 

Доставка +

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.

 

Цени за доставка за София и страната:

 

Доставка до офис на Speedy:

  • за пратки до 3кг - 5.20 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 7.20 лв
  • за пратки над 10кг - 14.30 лв

 

Доставка до адрес със Speedy:

  • за пратки до 3кг - 7.90 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 14.50 лв
  • за пратки над 10кг - 24.90 лв

 

Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.

 

При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.

 

Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.

 

Срокове на доставка:

 

Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.

 

Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:

 

  • за София (до офис и до адрес) за 24 ч.
  • за страната (до офис) за 24 ч.
  • за страната (до адрес) за 48 ч.

 

Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.

 

Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.

 

При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.

 

За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.