ЕКО Омекотител с масло от лавандула - 5л ТУБА - 165 пранета I 6323 I 2008

В туба за многократна употреба! Напълнете я отново в магазин за наливни продажби или ни я върнете.

 

ТУК може да разгледате списъка с наши магазини - партньори предлагащи наливни продажби и местата за връщане на празните 5л туби.

 

***************************************************************************

 

Този омекотител е без синтетични парфюми и багрила. Подходящ е като допълнение при използване на ЕКО Гел за пране от сапунени орехчета.

 

Основната цел на омекотителите е отстраняването на статичното електричество от синтетичните тъкани. Те обгръщат текстилните влакна и остават по тях, с което правят докосването по-нежно, но и чувствително намаляват тяхната попивателна и дишаща способност. Омекотителите не са подходящи за пране на текстил, чиято функция е да поема влажността (долно бельо, бебешки текстил, кърпи, спално бельо, функционално спортно облекло).

 

Тъй като омекотителят остава по текстилните влакна, той може да дразни кожата. Затова препоръчваме на хора с алергия и екземи  да го заместят с ЕКО Препарат за изплакване на пране. Този продукт не се задържа по тъканите и връща неутралното pH на прането, със силата на леко киселата си основа. ЕКО Препарат за изплакване на пране предотвратява натрупването на неизплакнати остатъци, които могат да дразнят кожата и е подходящ за пране на естествени материали, като памук, лен, бамбук и др.

 

Инструкции за употреба:

 

Пране в пералня: Сипваме 30 мл (капачка) в отделението за омекотител.

 

Ръчно пране: Сипваме 30 мл Омекотител в чиста вода, добавяме прането, оставяме поне 10 минути да действа и след това изплакваме. 

 

За твърда вода: Добавяме ощe 15 мл Омекотител или използваме Омекотител за вода (Твърдостта на водата определяме чрез Тестова лента).

 

Състав: 5-15 % катионни тензиди; < 5 % етерично масло от лавандула (съдържа парфюм – линалол, циналол, p-mentha-1,4(8)-dien – може да предизвика алергична реакция).

 

С грижа за човека и природата: Избираме суровините за нашите продукти така, че да са най-щадящи за здравето на човека и околната среда. При производството на продуктите използваме ревитализирана вода. Не тестваме върху животни. Този продукт не съдържа синтетични парфюми или багрила.

 

Многократно използване на опаковките: Тази туба може да ви служи с години, ако я пълните многократно от магазин за наливни продажби. Можете също и да ни я върнете. ТУК може да разгледате списъка с наши магазини - партньори предлагащи наливни продажби, както и местата за връщане на празните 5л туби.

Доставка +

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.

 

Цени за доставка за София и страната:

 

Доставка до офис на Speedy:

  • за пратки до 3кг - 5.20 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 7.20 лв
  • за пратки над 10кг - 14.30 лв

 

Доставка до адрес със Speedy:

  • за пратки до 3кг - 7.90 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 14.50 лв
  • за пратки над 10кг - 24.90 лв

 

Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.

 

При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.

 

Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.

 

Срокове на доставка:

 

Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.

 

Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:

 

  • за София (до офис и до адрес) за 24 ч.
  • за страната (до офис) за 24 ч.
  • за страната (до адрес) за 48 ч.

 

Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.

 

Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.

 

При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.

 

За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.