ЕКО Сапун за петна
Ефикасен сапун за отстраняване на петна и замърсявания от мазнини, кръв, мастило, трева, червено вино, глина, пот по яки и маншети на ризи и др.
Подходящ за бели и цветни тъкани от естествени и синтетични влакна.
Употреба: Намокряме плата на мястото на петното и втриваме сапуна. Оставяме да действа около 15 минути, след това старателно изплакваме мястото или изпираме цялата дреха. Ако е необходимо повтаряме процеса. При обработка на цветни тъкани преди употреба, първо проверяваме издържливостта на цветовете на незабележимо място.
С грижа за човека и природата: Избираме суровините за производство на нашите продукти така, че да са най-щадящи за здравето на човека и околната среда. Не тестваме върху животни. Този продукт не съдържа нефтени деривати, палмово масло, синтетични парфюми или багрила.
Състав: > 30 % сапун (натриеви соли на мастни киселини - без палмово масло); < 5 % глицерин, аромати (Съдържа d-лимонен, бензил салицилат, цитронелол, гераниол), жлъчни ензими.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.
Цени за доставка за София и страната:
Доставка до офис на Speedy:
Доставка до адрес със Speedy:
Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.
При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.
Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.
Срокове на доставка:
Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.
Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:
Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.
Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.
При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.
За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.