Искате да преминете на екологична алтернатива за вашия ДОМ, но откъде да започнете. Нямате много време да разучавате нови неща и как да ги ползвате. Имате човек, който ви помага с почистването. Трябва да е простичко, ефикасно и да не вреди на вас и на околната среда. Това е решението за вас!
ЕКО СТАРТОВ пакет - най-важното за всяко домакинство включва:
и съдържа най-необходимото за почистване, измиване и изпиране.
С грижа за човека и природата: Избираме суровините за производство на нашите продукти така, че да са най-щадящи за здравето на човека и околната среда. Не тестваме върху животни. Този продукт не съдържа нефтени деривати, хлор, оптични избелители, синтетични ензими, парфюми или багрила.
Много пластмаса? Да, и ние мислим така! Затова продуктите са концентрирани, а когато някой от продуктите ви свърши, може да си да си го закупите наливно. ТУК може да разгледате списъка с наши магазини - партньори предлагащи наливни продажби.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.
Цени за доставка за София и страната:
Доставка до офис на Speedy:
Доставка до адрес със Speedy:
Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.
При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.
Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.
Срокове на доставка:
Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.
Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:
Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.
Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.
При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.
За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.