Кърпа за почистване - многократна, перяща се, изработена от бамбук и памучен полар (1 бр.) | 5847

Кърпа, която ще използвате с нетърпение. Заменя изцяло пластмасовите кърпички. От естествени материали, не отделя синтетични влакна, които замърсяват водата и почвата

 

Размери: 17,5 х 15,5 см.

 

Състав: 75% бамбукови влакна, 25% органичен памук.

 

Ползва се за рутинна поддръжка на кухня (плот, мивка) и ежедневно почистване.


Перете кърпите с прането при 60 ºC с мек препарат. Третирайте петната с ЕКО Сапун за петна или ЕКО КИСЛОРОДНА БЕЛИНА - PUER прах за избелване и отстраняване на петна. След първото пране кърпата леко се свива.

 

Сушенето в сушилня съкращава живота на кърпата с около половин година. 

Доставка +

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.

 

Цени за доставка за София и страната:

 

Доставка до офис на Speedy:

  • за пратки до 3кг - 5.20 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 7.20 лв
  • за пратки над 10кг - 14.30 лв

 

Доставка до адрес със Speedy:

  • за пратки до 3кг - 7.90 лв
  • за пратки от 3.01кг до 10кг - 14.50 лв
  • за пратки над 10кг - 24.90 лв

 

Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.

 

При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.

 

Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.

 

Срокове на доставка:

 

Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.

 

Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:

 

  • за София (до офис и до адрес) за 24 ч.
  • за страната (до офис) за 24 ч.
  • за страната (до адрес) за 48 ч.

 

Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.

 

Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.

 

При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.

 

За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.