Поздравления за щастливите родители! Желем ви всичко най-добро, докато се впускате в това вълнуващо пътешествие на родителството.
Знаем, че родителството е изпълнено с множество избори, а няма как да сме експерти по всичко.
Защо е важно да ползвате екологични препарати, особенно, когато имате новородено?
Искате изцяло да преминете на екологична алтернатива за вашия ДОМ. Нямате много време да разучавате нови неща и как да ги ползвате.
Ние ви предлагаме цялостно решение!
Нашите еко сертифицирани препарати са направени с естествени, биоразградими съставки. Екологични, ефикасни и икномични.
Всичко за НОВОРОДЕНОТО - еко комплект за перфектно начало включва:
С грижа за човека и природата: Суровините за нашите продукти са най-щадящи за здравето на човека и околната среда. Продуктите ни не съдържат нефтени деривати, хлор, оптични избелители, синтетични парфюми или багрила.
За това гарантира серификата EcoGarantie.
Много пластмаса? Да, и ние мислим така! Затова продуктите са концентрирани, а когато някой от продуктите ви свърши, може да си закупите 5л му опаковка и да си преливате.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Спиди за поръчки на стойност над 150лв.
Цени за доставка за София и страната:
Доставка до офис на Speedy:
Доставка до адрес със Speedy:
Ако офисът ви на Спиди е със запълнен капацитет, понякога пратката автоматично се препраща към друг офис. Ако имате подобен проблем, моля обадете ни се на 02 8510850, за да пренасочим пратката до правилния офис.
При връщане на поръчката, обратната доставка до "Тиера Верде България" е за сметка на клиента.
Цените са с ДДС и включват доставка, опаковка и такса наложен платеж ППП.
Срокове на доставка:
Поръчките се изпълняват в работното ни време между 10:00 и 18:00 от понеделник до петък.
Поръчки направени до 12:00 ч. (пон-пет) се изпълняват още същия ден и се доставят от Спиди за:
Поръчки направени след 12:00 ч. (пон-пет) и в неработни дни се изпълняват и предават за доставка на следващият работен ден.
Намерете удобния за Вас офис / АПС на Спиди.
При получаване на Продукта, Ползвателят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Ползвателят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Ползвателят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.
За момента предлагаме само опцията за плащане с наложен платеж/пощенски паричен превод.